בהאמה עונה מומלצת

רוצים לטוס לאיי בהאמה ולא יודעים מהי העונה המומלצת? להלן התקופה הטובה ביותר לבקר בבהאמס! לדעת מהי העונה המומלצת לחופשה באיי בהאמה? מהי התקופה הטובה ביותר לטוס לבהאמס? בהאמה עונה מומלצת וכל המידע הקשור לחודשי השנה כאן לפניכם בפורטל הרשמי!

לפי החזאים המקומיים התקופה הטובה ביותר לבקר באיי בהאמה היא עונת החורף בישראל..כאשר בישראל חורף שם הטמפרטורה נהדרת.

אז מהי העונה המומלצת בבהאמה? החזאים מדברים על כך שמאמצע דצמבר ועד אמצע אפריל מאוד מומלץ להגיע לבהאמס. המזג אוויר מצוין ולרוב אין סופות או הוריקנים.

בבהאמה במרבית השנה הטמפרטורות נפלאות אך ככל שמתקרים ליוני או נובמבר מתחילה תקופתה ההוריקנים שממש לא נחמד להיות באיזור ואף מפחיד..ואם אין הוריקן אז יכול להיות גשם שיהרוס לכם את הטיול..מחודש מאי אפשר לצפות למספר ימים גשומים ודבר זה יכול לבטל המון אטרקציות הקשורות לבהאמה כמו שהות בחוף הים או טיולים ונסיעות לאטרקציות בימים הספורים שגם ככה יש לכם באי.

אז עונת השיא בבהאמס שמושכת מיליוני מבקרים היא בדצמבר עד אפריל אך צריך לזכור שבגלל העומס המחירים בבתי המלון ובבתי העסק עולים בהתאם.

תקופת אמצע דצמבר עד אמצע אפריל:

חודשים אלו הם החודשים העמוסים ביותר בבהאמס, כל בתי המלון עמוסים בתיירים והמחירים קופצים לשמיים. חלק מהדברים הטובים שבתקופה הזו הם שכל האטרקציות מתקיימות ואין ביטולים, ולרוב אין גשם או הוריקן..אך הדבר השלילי הוא שבגלל העומס מסעדות עמוסות וצריך לחכות בתור לאטרקציות, החופים עמוסים ולא שקטים.. אך גם בין החודשים הללו יש את התקופה השקטה יותר שהיא לפני חג המולד או בין תחילת ינואר אחרי הסילבסטר או סוף פברואר.

אפריל עד דצמבר:

בחודשים אלו בתי המלון מציעים המון הנחות ולפעמים גם 50 אחוזי הנחה..אך גם במהלך חודשים אלו יש אטרקציות לא פעילות כי אין מספיק תיירים והרבה בתי עסק מבצעים שיפוצים ולכן יכול להיות מעט רעש ליד בתי המלון. אם בחרתם לטוס בחודשים אלו מאי-אוקטובר אלו החודשים העדיפים. בין יוני לחודש נובמבר אמור להיות בסביבה סופה או הוריקן ולכן כדאי שתעשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן