איי בהאמס – חופשה באיים הקאריביים

רוצים להגיע לחופשה באיזור איי בהאמס? מחפשים טיול חלומי בגן עדן הנקרא "הקאריביים"? להלן כל מה שצריך לדעת לקראת חופשה באיי בהאמה ואיזור האיים הקאריביים!

  • מיקום על המפה – האוקיינוס האטלנטי מצפון לים הקאריבי. צפונית לקובה. 
  • על המדינה – ארכיפלג של כ 700 איים, כאשר רק 22 מהם מאוכלסים. בירת המדינה נסאו נמצאת באי ניו פרובידנס, אך זהו אינו האי הגדול ביותר אך באופן טבעי, הוא מרכז האומה ושם רוב האנשים גרים (שם בדרך כלל מבקרים) . האיים האחרים – כל האיים מלבד ניו פרובידנס וגרנד בהאמה, הם נידחים ובתוליים. 
  • תרבות ושפה – מרבית האוכלוסייה היא צאצאים של עמים אפריקאים שהובאו לאיים בתקופת העבדות, אנשי תערובת בעיקר. השפה המדוברת בה היא אנגלית, חלק מהתושבים דוברים אותה בניב קריאולי. הדת השלטת בה היא הנצרות.  בבהאמס קיימת מורשת דמוקרטית חזקה הבאה לידי ביטוי ביציבות פוליטית של מאות שנים. את ההשפעות האפריקאיות ניתן להרגיש בתרבות, באוכל ובמוזיקה. שמח שם. 
  • להכין ולדעת – אין צורך באשרת כניסה לישראלים. ההגעה היא בטיסה יחד עם טיסת המשך, בדרך כלל דרך ארה"ב (טיסה ארוכה, זהו יעד מרוחק מישראל) . מאי עד אוקטובר הן עונות גשומות יחסית. בהגעה יש לאחר את השעון בשבע שעות. לא לשכוח להביא קרם הגנה והרבה. כדאי גם לזרוק למזוודה כמה בגדים חמים למקרה שיהיה קריר בערב. 
  • מה הבהאמס יציעו לנו – פשוט מאוד, ביקור בגן עדן. איי בהאמה הם נקודה טרופית שטופת שמש והם  מדורגים בין יעדי הנופש הטובים בעולם. היופי שלהם, מזג האוויר המדהים והעובדה שיש כל כך הרבה איים שמפוזרים כמו פנינים על פני המים, הם חלק ממה שמייחד את הארכיפלג הטרופי הזה. למרות שזהו יעד מאוד פופולארי מבחינה תיירותית, יש כמה דברים שלא היית יודע על איי בהאמה בלי ללכת לשם בעצמך, כמו העובדה שאתה יכול לשחות שם עם חזירים בביג מייג'ור קיי, או שלאי יש היסטוריה פיראטית מסקרנת. אם אתם מתכננים טיול לבהאמה, דעו שמחכה לכם חופשה מרגיעה. תוכלו גם למצוא שם, בין היתר, חוף עם חול ורוד, קזינו, צלילות ושנורקלים, קוקטיילים מעולים על החוף, מוזיאון הפירטים והרבה שוניות אלמוגים קסומות, שפע של טבע בתולי ומגוון ביולוגי ייחודי. קחו את כל התכונות המפתות הללו ויש לכם יעד ראוי לאסקפיזם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן