סיור ברכבת פדלים ברחבי נסאו

רוצים לראות את נסאו מקרוב בדרך מגניבה ומקורית? מחפשים טיול עם מדריך באי נסאו? צאו לטיול ברכבת פדלים ברחבי נסאו ותהנו מיום כיף בלתי נשכח!

התנסו ברכבת דוושות מגניבה ומיוחדת בסיור מרגש זה. ראשית, תגיעו אל גרם המדרגות של המלכה, נווה מדבר בג'ונגל החבוי בין המולת נסאו. תראו את חיי הצמחיה המהווים את חופה היפה של נסאו כשאתם עולים במדרגות כדי לראות את המפל. שם תקבלו מידע נוסף על ההיסטוריה העשירה של האזור ועל המשמעות של "66 הצעדים" לפני שתצאו לגראוליף שוקולטייר. כאן תוכלו להתענג על שוקולדים משובחים המיוצרים במפעל הגראוליף שוקולטייר בשילוב יין ומנות ראשונות בהאמיות. זמן ממוצע בסיור הוא כ-3.5 שעות.

לקבלת מידע נוסף על סיור זה לחצו כאן!

התחנה הבאה שלכם היא פורט שארלוט. תנו לעצמכם להיות מופתעים מהעבר המסקרן של המבצר והמבנה המרתק שלו. טיילו לאורך גשר המאסיביים והתפעלו מנופים פנורמיים של נמל נסאו. בשלב הבא, לכו אל לבה הפועם של העיר, אראווק קיי. גלו כאן כמה ממאכלי המטבח הטובים והאותנטיים ביותר באיי בהאמה. בדג-פריי, למדו על הקונכייה והכנתה והכינו לעצמכם כמה דוגמאות של מעדן מקומי זה.

לבסוף, נגיע אל התחנה הסופית, Western Esplanade Beach. תיהנו מארוחת צהריים בהאמית מסורתית המוגשת בקערת אננס טרייה. סיימו את היום על ידי התפעלות מנופי החוף או טבילה במים הצלולים.

נקודת מפגש: כיכר Rawsons, רחוב ביי. מול בית האסיפה, שלוש דקות הליכה מסוף ספינות השייט.

סיור זה ברכבת פדלים אינו מומלץ לאנשים עם מוגבלות בניידות, נדרשת רמת כושר גופנית מתונה.
דיווש קל עשוי להידרש מכיוון שיש 8 תחנות דיווש ו -7 מושבים שאינם מדוושים. בכל סיור יתקיימו 10-15 נוסעים.
האופניים מצוידים במנוע חשמלי המסייע ללקוחות בכך שהנסיעה תהיה קלה ככל האפשר

לרכישת כרטיסים בסיור לחצו כאן!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן