קוקטייל בהאמה מאמה

כל מה שרציתם לדעת על קוקטייל בהאמה מאמה

כאשר מתכננים טיול לפלורידה אתם בטח יודעים ומוכנים לקבל מנה הגונה של ויטמין די, ומה יותר טוב לעשות את זה כוס משקה קר וטעים ביד, קוקטייל בהאמה מאמה שעל פי השם שלו אפשר להסיק מהיכן הוא הגיע, הוא נחשב למשקה הסמלי של האיים.

איי בהאמה נמצאים מזרחית לפלורידה אלו איים מקסימים מלאים בטבע אתרי צלילה מדהימים, כפרים שווים ביקור ועוד מגוון גדול של אטרקציות מדהימות.

כמובן קוקטיילים מיוחדים וטעימים במיוחד כאשר גולת הכותרת זהו הקוקטייל המפורסם של האי זה שאתם רואים כוסות עם מטריות קוקטייל בהאמה מאמה.

קוקטייל בהאמה מאמה הסמל של איי בהאמה
קוקטייל בהאמה מאמה הסמל של איי בהאמה

למה קוקטייל בהאמה מאמה הפך לכל כך אהוב

חופשה באיי הבהאמה מאפיינת חופשה אביבית מלאה שמש, חופי הים המקסימים והאווירה של נופש הופכים אותם למקום המושלם לחופשה נעימה ורגועה ואיך אפשר לעשות חופשה אמיתית באיים בלי לשתות את המשקה הטעים קוקטייל בהאמה מאמה.

הקוקטייל הוא תערובת טעימה של מגוון מיצי פירות בשילוב של רום וקוקוס, רום הוא המשקה הנפוץ ביותר באזור האיים, הטעם של הקוקטייל הוא נפלא והוא נותן לכם תחושה של טעמים טרופיים, ניתן לשלב אותו גם עם סודה עם מיץ תפוזים ועוד טעמים לפי הטעם האישי שלכם.

את המשקה הצונן מגישים עם קרח כתוש ובו מערבבים את כל המרכיבים שיוצרים את הטעם הנפלא של הקוקטייל, ניתן להכין אותו חזק עם הרבה אלכוהול או מעט יותר חלש לאלה שמעדיפים את הטעם המתוק יותר, 

זוהי הדרך המסורתית להכין את המשקה אך לאורך השנים התפתחו עם סגנונות וכיום אתם יכולים להרכיב לעצמכם את הקוקטייל המושלם בעיניכם.

יש האומרים שביקור באיי הבהאמה מבלי לטעום אותו פספוס גדול, השילוב של הטעמים הטרופיים פשוט מושלמים לאזור בו אתם נמצאים ומה רע גם במשקה טעים וגם כזה שיעשה לכם ראש טוב שלגמרי משתלב עם האווירה של המקום.

התפאורה המושלמת לקוקטייל בהאמה מאמה
התפאורה המושלמת לקוקטייל בהאמה מאמה

איך מכינים קוקטייל בהאמה מאמה

משך ההכנה של הקוקטייל הוא סך הכל חמש דקות, המרכיבים הנדרשים הם, חצי מנה רום, חצי מנה נוספת של רום קוקוס, סירופ גרנדין, חצי כוס מיץ תפוזים, חצי כוס מיץ אננס וחצי כוס קרח כתוש.

 

יש לשים את כל המצרכים בבלנדר חשמלי, ולערבב עד שאתם מקבלים מרקם אחיד, כאמור זאת עבודה של חמש דקות שלאחריה אתם מקבלים משקה מושלם וטעים במיוחד,

כמובן ששתייה של משקה כזה באחד מחופי איי הבאהמה הוא אחד הדברים הכי מושלמים שיש אך אם אתם רוצים להיכנס מעט לאווירה תכינו לעצמכם קוקטייל בהאמה מאמה ותזכרו בטיול הנפלא שלכם לבהאמה המדהימה. 

מבחינת אחוזי אלכוהול אם הכנתם את המשקה לפי ההוראות המשקה יהיה בנפח אחוזי אלכוהול של שתיים עשרה אחוז בערך כמו יין טוב.

איך מכינים קוקטייל בהאמה מאמה

אם אתם נמצאים באיי הבהאמה ואתם רוצים לשתות את הקוקטייל המפורסם יש כמה מקומות שאנחנו יכולים להמליץ עליהם.

בהאמה מאמס בר (BAHAMA MAMA'S BAR) – זהו אחד המקומות הכי אהובים על המקומיים ועל התיירים שמבקרים את האי, הבר פתוח כל יום עד שלוש לפנות בוקר עם די ג'יי מקומי ששם מוזיקה נפלאה, זהו בר קול ומאוד אהוב יש במקום מבחר גדול של קוקטיילים כאשר בהאמה מאמה הוא גולת הכותרת.

טיקי ביקיני האט (Tiki Bikini Hut) – אחד הברים הכי מגניבים באי, מקום אהוב ביותר שנותן אווירה מושלמת וטרופית בהתאם למקום בו אתם נמצאים, מעבר לקוקטייל בהאמה מאמה מושלם אתם יכולים למצוא עוד מגוון גדול של משקאות טעימים ואופייניים לאיים.

פליניטיישן בר וגריל (Plantation Bar & Grill) – בר מסעדה מדהים שמציע גם ארוחות מעולות ומבחר גדול של קוקטיילים, כמובן שתוכלו למצוא קוקטייל בהאמה מאמה ברמה גבוהה מאוד.

שאלות ותשובות חשובות על קוקטייל בהאמה מאמה

קוקטייל בהאמה מאמה הוא מקשה הסמל של איי בהאמה יש האומרים שמי שמבקר באי ולא טעם מהמשקה כאילו לא ביקר במקום.

כן הוספנו במאמר זה את המתכון להכנת המשקה, ההכנה שלו אורכת בסך הכל חמש דקות והתוצאות מדהימות משקה צונן וטעים שהגיע ישירות מאיי בהאמה המדהימים.

אם אתם מכינים את המשקה על פי המתכון המסורתי יש במשקה בממוצע שתיים עשרה אחוזי אלכוהול,

ללא ספק המשקה הנפוץ ביותר באיי הבאמה הוא קוקטייל בהאמה מאמה, כאשר אתם נמצאים בביקור באי אל תוותרו על המשקה הטעים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן