סיור יום באיי בהאמה – איזור פריפורט

מחפשים טיול מאורגן באיי בהאמה? רוצים לטייל באיזור פריפורט עם מדריך? להלן כרטיס לסיור יום של 4-5 שעות, טיול מאורגן באיזור פריפורט עם מדריך מקצועי. תהנו!

חלק מהאתרים ההיסטוריים המרתקים ביותר באיי בהאמה נמצאים מחוץ לעיר, בסיור זה תוכלו לגלות כיצד פריפורט (FREEPORT) הפכה למה שהיא היום, ואיך זה היה לפני שהמשקיעים הגיעו. סיור זה הוא סיור מרתק שבו תוכלו לראות כיצד עבדים משוחררים חיו. תוכלו לגלות את ההיסטוריה והתרבות של איי בהאמה ותפקידו בביטול העבדות.

מתחילים את היום באיסוף מנמל פריפורט או ממלון באיזור. יוצאים לסיור של שעה בעיר ולומדים על ההיסטוריה שלה והאירועים שנתנו לה את שמה. לאחר מכן נגיע אל החווה המודרנית שבעבר חיו בה עבדים וכיום בעלי חיים מכל רחבי איי בהאמה כמו תרנגולות, תרנגולים, תרנגולי הודו, ארנבות, חזיר ים, חזירים, עיזים, כבשים, חמורים, סוסים, סוס מיניאטורי, טווס ועוד ונשהה בחווה שעה עד שעה וחצי.

לחצו כאן בכדי לרכוש את הכרטיס לסיור המאורגן!

לאחר מכן נסע לחוף ג'ונקאו (Junkanoo Beach) למשך שעה אחת, שם תוכלו להשתזף, לטייל לאורך החוף, לטבול במים האטלנטיים, לאכול או ליהנות מארוחת צהריים מסורתית בסגנון בהאמה, לפני שתחזרו למלון או לספינת הקרוז/השייט שלכם.

מה זה כולל?

סיור של 4-5 שעות

כרטיס דיגיטלי באישור מיידי

מדריך צמוד – באנגלית

מותאם לנכים

כולל איסוף מהמלון – איסוף מהמלון שלך בפריפורט. איסוף זמין גם ממסוף השייט במידה ואתם עושים קרוז. ספק את שם הספינה שלך. הסיור יוצא שעה אחרי הרציף.

לחצו כאן בכדי לרכוש את הכרטיס לסיור!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן