אטרקציות באי נסאו בהאמה שאסור לפספס

אם אתם מחפשים חופשה מהנה בחופים הקסומים של איי הבהאמה, אתם חייבים להגיע לנסאו בהאמה, בירת איי הבהאמס. באיי נסאו בהאמה תמצאו תיירים רבים, חנויות איכותיות, אטרקציות באי נסאו, אטרקציות באיי בהאמה, מקומות עתיקים והיסטוריים כמו מצודת Charlotte  מהמאה ה-18 אשר משקיפה על נוף קסום של הנמל. כמו כן, תוכלו לראות את צינוק העינויים, תעלות מים, חומה עם אשנבים לירי ועוד דברים נוספים במקום.

קצת על האי נסאו בהאמה

האי נסאו בהמאמה הוא בירת איי הבהאמס. הוא שוכן בניו פרובינס איילנד ומושך לא מעט תיירים אליו. במקום תמצאו אטרקציות רבות שינעימו לכם את הזמן וכן מקומות היסטוריים חשובים ביותר. כמו כן, אם תרצו לצלול באיי האלמוגים ב- Coral Island, תוכלו לעשות זאת ללא בעיה מאחר שהחוף נמצא כמה דקות מהאי וכן מעבר לצלילה בחוף עצמו תוכלו אף להגיע לפארק ימי ומצפה התת ימים ולראות לא מעט סוגי דגים, אלמוגים ועוד. כמובן שמומלץ להגיע בתקופת האביב והקיץ על מנת ליהנות ממגוון האטרקציות שמחכות לכם במקום.

למה דווקא נסאו בהאמה?

בנסאו בהאמה תוכלו לקבל את השקט והשלווה שאתם מחפשים. מאחר שמדובר על עיר הבירה של איי בהאמה תוכלו למצוא בה את כל מה שאתם צריכים לחופשה מהנה. שקט, חוף קסום ויפיפיה, נוף עוצר נשימה, שופינג, חנויות, בתי מלון, מסעדות ובתי קפה וכל מה שצריך לחופשה מהנה וטובה.

אטרקציות באי נסאו בהאמה.

באיי נסאו בהאמה, בירת איי בהאמה תמצאו לא מעט אטרקציות נאסו, שונות שיעבירו לכם את החופשה בכיף ובהנאה רבה. בין אטרקציות באיי נאסו, תוכלו למצוא את האטרקציות הבאות:

שייט בצלילה- אם אתם חובבי שיט ואוהבי חיות ימיות, אתם חייבים להגיע לאי האלמוגים קורל איסלנד (Coral Island)- בחוף תוכלו לצלול בכיף ביחד עם שאר בני המשפחה, לראות אלמוגים ודגים בכל מיני סוגים, צורות, גדלים, צבעים ועוד וכמובן להגיע לפארק ימי ולראות עוד סוגי דגים ואלמוגים וכן חיות נוספות ולאחר מכן להגיע למצפה התת ימי במקום. מדובר על חוויה מהנה וכיפית לכל המשפחה.

מוזיאון הפיראטים- במוזיאון הפיראטים בנסאו, אשר מהווה בירת שודדי הים של הקריביים, תמצאו מגוון נרחב של כלי נשק של שודדי הים, פלוקלור, ואורח החיים של אותה תקופה. בנוסף לכך, תחוו את הסיפורים של אותם שודדי קריביים שהפכו לאגדה, כך שתספגו את אורח התקופה והחיים של הפיראטים בזמנו. מדובר על חוויה שמתאימה לכל המשפחה.

פורט שארלוט- פורט שארלוט הינו מבצר מרהיב ביופיו אשר שוכן בנסאו בהאמה. בפורט שארלוט, תוכלו לסייר ולחוות את התקופה של פעם. המבנה המרהיב, הנוף הפנורמי הנשקף מהמקום אל הנמל עצמו וכן סיור בגשר יגרום לכם להתגעגע לתקופה של אז. לאחר מכן תוכלו להגיע אראווק קיי ולמצוא אוכל משובח אותנטי וטעים. בנוסף לכך, תוכלו לקבל סקירה על המקום בדג פריי ואף להכין תבשילים מעשה ידכם.

ביקור במפעל גראוליף שוקולטייר- במפעל גראוליף שוקולטייר, תוכלו ליהנות משוקולד איכותי וטעים אשר מיוצר בשילוב אלכוהול ועם מנות ראשונות בהאמיות. הסיור עצמו במקום אורך כשלוש וחצי שעות ומומלץ עד, והוא עוד פעילות מהנה לכל המשפחה.

גן חיות Ardastra Gardens, Zoo and Conservation Center- גן חיות בו ניתן לראות סוגי ציפורים , תוכים, טווסים, פלמנגו ועוד חיות נוספות במקום. אטרקציה מהנה וכיפית לכל המשפחה.

Queen's Staircase – במדרגות המלכה אשר שוכנות אי שם בצמחייה פרועה וחבויה, תוכלו להיות מנוף מדהים ירוק ועוצר נשימה, מפלים וכן לשמוע סיפורי עבר על המקום עצמו.  הסיור במקום כולל הליכה קצרה בה תצטרכו לטפס על סלעים, לעלות במדרגות ועוד. אך נווה המדבר שנגלה במקום שווה כל רגע בו.

טיול טרקטורוניםטיול טרקטורונים לכל המשפחה בו תוכלו לראות את נופי נאסו המדהימים, לבקר באתרים היסטורים חשובים כולל מדרגות המלכה ומגדל המים ואף לשמוע סיפורים וחוויות מאותה התקופה עם מדריך שילווה אתכם. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מארוחת צהריים טעימה באחת המסעדות המקומיות במקום.

שאלות תשובות

מתי כדאי להגיע לאי נסאו בהאמה?

התקופה הטובה להגעה לאי נסאו היא בתקופת האביב והקיץ ותקופת הסתיו, בתקופה זאת ניתן ליהנות ממזג אוויר נעים ולטייל במספר מקומות ללא גשמים.

האם נסאו מתאימה לכל המשפחה?

האי נסאו מתאים לכל המשפחה אודות מיקומה הנוח והנגיש שכולל לא מעט מסעדות, בתי קפה, פאבים, חנויות, אטרקציות באזור, בתי מלון לכל משפחה, בתי קזינו, חופים קסומים  ועוד.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן