אי החזירים בבהאמס – איך מגיעים? כרטיסים!

בא לך לשחות עם חזירים? רוצה להגיע לאטרקציה הכי מפורסמת של הבהאמס?

אופציות נוספות לטיולים לאי החזירים

אטרקציה פופולרית במיוחד כאשר מגיעים לאיי הבהאמס הינה : ביקור באי החזירים. מה הכוונה? אי שבו יש חזירים צבעוניים שנהנים לשחות במים ולהתיידד עם בני אדם.
החזירים רגילים לכך שבני האדם מאכילים אותם ולכן הם אינם מסוכנים.
האי שבו הם נמצאים מבודד ולא מיושב ועד היום אף אחד לא יודע איך הגיעו החזירים לשם..יש מספר אפשרויות שטוענים המקומיים: החזירים ניצלו מספינה שטבעה לפני מאות שנים או שהפיראטים שמו אותם באי בכדי שכל פעם שהם יגיעו לאי הם יתפסו אותם ויאכלו את הבשר שלהם, אך עד היום אין תשובה ברורה איך עשרות חזירים הגיעו לאי המבודד. באי גם יש חתולים ועזים..כך שהסברה המתחזקת היא שהפיראטים אכן שמו אותם שם למאכל.

הדבר המתוק ביותר הוא שכל פעם ששבט החזירים בבהאמס רואה סירה מתקרבת או קיאק הם שוחים לעברו כדי לקבל מזון וגם תשומת לב..ההרגל הזה עזר להם לשרוד על האי ולמעשה מאות אנשים מגיעים לשם מידיי יום.

אז איך מגיעים לאי החזירים?
מדובר בחוף השוכן באי אקזומה שהוא חלק מאיי בהאמה. המרחק בין נסאו לאי החזירים הוא 143 קילומטר, שאותם צריך לעשות בים (כמו לנסוע לצפון באוטו, אז רק בסירה בים).

אפשר להזמין טיול יום מנסאו לאי החזירים בסירה..
יוצאים בערך בשעה 8 בבוקר עם סירת מנוע מהמרינה באי נסאו והסיור לוקח כמה שעות עד שחוזרים. למה? כי מדובר במרחק עצום שעושים בסירה שנוסעת בערך 50 קמ"ש וזה מהיר במים.

כרגע יש אפשרות לרכוש שירות של הגעה לחוף החזירים המפורסם בעולם – לחצו כאן!

אם תרצו יש גם אפשרות לקצר זמנים ולטוס אך זה לא נוח כל כך – אפשר לטוס לאי Staniel Cay הקרוב ביותר לאי החזירים ומשם להשכיר סירה או לקחת סיור מאורגן לאי החזירים (סיור עולה בערך 240 דולר והטיסה עולה 200 דולר בערך). אבל גם כאן אתם תפסידו המון זמן על שדות תעופה, כסף למוניות, כסף לסיור וזה יכול להגיע גם ל-400 – 500 דולר לאדם..אז לדעתנו הרבה יותר נוח ומשתלם מבחינה כספית ישירות לנסוע מנסאו בסירה.

להלן סוגי הכרטיסים האופציונליים עבורכם:

חוף אי החזירים בבהאמס

Pig Island Beach, הידוע גם בשם Pig Beach או Piggy Island, ממוקם ב-Big Major Cay ב-Exuma Cays של איי בהאמה. החוף ידוע באוכלוסייתו הידידותית של חזירים שוחים, שהפכו לאטרקציה פופולרית עבור תיירים.

כדי להגיע לחוף אי חזיר, תוכלו לטוס לעיר הבירה נסאו ולאחר מכן לקחת טיסת המשך לנמל התעופה הבינלאומי של אקסומה. משם תוכלו לקחת סירה או סיור מודרך לחוף אי החזירים. לחילופין, ישנן גם חברות טיולים המציעות טיולי יום לאי מנאסאו.

בביקור בחוף אי החזיר, חשוב לכבד את החזירים וסביבתם. אין להאכיל אותם במזונות לא מתאימים או לא בריאים, ואל תפריע להתנהגותם הטבעית או לבית הגידול שלהם. בנוסף, שימו לב לשמש ולחום, והביאו קרם הגנה, כובעים והרבה מים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן