מטיילים ישראליים מספרים על החופשה ששלהם בבהאמס (איי בהאמה) עם קרוז

בהאמס למטייל ישראלי  –

לפניכם טיפים לביקור או קרוז (שייט) בספינת תענוגות לבהאמס למטיילים ישראלים

 


אנחנו היינו בבהמאס (נסאו) 8 ימים. טיסה ישירה לניו יורק ומשם לנסאו. מושלם ברמות. לקחנו יום טיול לאי בשם Exuma שיוצא מנסאו, שזה היה ההיילייט של הטיול.

אני טסתי מפורט לודרדייל לאי פריפורט בבהאמאס לחופשה של 10 ימים והיה מושלם! קצת יקר שם כי הכל מיובא מארה"ב אבל שווה את הכסף, חוויה של פעם בחיים. חולות לבנים, מים טורקיז, כוכבי ים על החוף…

עכשיו חזרתי מקרוזים של בהמאס 4 ימים לבהמאס של חברת רויאל קריביאן . חלוווום !!!

לקחנו הפלגה של 7 ימים לבהאמס עם שלוש עצירות. (עשינו כבר את הצד של הקאריביים )
עצירה ראשונה התחלנו בנאסו, מדהים מדהים! חוף מהפנט, דולפינים ואטרקציות (הזמנו טיול לחוף דרך הספינה).
לאחר יומיים הפלגה הגענו לסנט תומאס שם לקחנו מונית וטיילנו לבד
למחרת הגענו לסנט קיטס גם שם הזמנו טיול מראש שכולל ג'יפים והגעה בסוף לחוף ים נפלא.

הייתי בבהמאס שבוע שלם, תכלס חוץ מבטן גב אין יותר מידי..
אם כבר להיות שם אז רק במלון אטלנטיס הוא מאוד מאוד יקר אבל שווה הכול! שבוע שלם לא הספקנו לסיים את מה שהמקום הזה מציע, קזינו , פארק מים ענק, שחיה עם דולפינים רצועת חוף מושלמת, מרכזי חנויות (יקרות בטירוף), חדרי אוכל ברמה מטורפת ועוד ועוד.. מציעה לך בחום לבדוק על המלון הזה בלבד! חוץ מזה יש שם באיזור טיילת נחמדה ליד המרינה שלהם, חוץ מזה, שאת חוצה את המתחם של התיירות (יש גשר כזה שמפריד ) אין יותר מידי מה לעשות בעיר..קניון ברמה נמוכה לדעתי, גן חיות גם ברמה נמוכה חוץ ממופע של פלמנקו חמוד.. מציעה לך בנוסף לשוט לחוף קרוב לבהאמס – בלו לגון ששם יש רצועת חוף מושלמת עם ערסלים ומשחקי מים ,שחיה ים דולפינים , כלבי ים ובר של שתיה ומוסיקה טובה..

שימו לב באמס זה לארבעה או חמישה ימים החויה היא באוניה בנסאו אין מי יודע מה לעשות חוץ מאשר שבטיולים שיש מחוץ לרציפים לוקחים אותך תמורת 20 דולר לסיבוב באי ולהטרקציה שכולם הולכים לראות את מלון אטלנטיס שזאת חויה גדולה .אחשיו שים לב תיסע תהנה אל תסתכל על הגרוש דרך החור אף אחד לא לקח איתו שום דבר הכל ישאר כאן

שווה לשקול את האופציה לקחת טיסה מאורלנדו לבהאמס, זה מה שאנחנו עשינו בנובמבר האחרון והיה מושלם! טיסה של שעה ורבע ולקחנו מלון הכל כלול מדהים.

קחו בחשבון שהחוויה היא בעיקר הספינה.. מהאיים אתה רק ״טועם״ כמה שעות וממשיך הלאה..אבל בגדול נחמד מאוד..

ממליצה להשכיר נהג בבאהמס שיראה לכם את האי תוכלו לעצור בחופים או באיזור השכונות והשווקים מאוד נחמד וגם יחסית זול

עשינו קרוז בספטמבר האחרון, מקסיקו, בהאמס ואנדורס
וזה היה עם ה אלור ולא עם סימפוני
כאשר בדקנו הבדלים הבנו שהסימפוני הינה החדישה ביותר ויש לה מגלשות מה שאין בשאר הספינות
ההבדל בין 2 הספינות היה כ 800 דולר (וזה עוד לפני המיסוי וכו)
בינינו יש כל כך הרבה מה לעשות על הספינות שאני לא באמת חושב שיש הצדקה לשלם מחיר כזה רק בשביל המגלשות…כל הזמן יש מה לעשות
עדיף להשקיע את הכסף בחדר יותר גדול.
ובכלל מה שאני ממליץ לכולם זה פחות להסתכל על הספינה אלה על היעדים של ההפלגה והתאריכים כי ברמת העיקרון לא באמת יש הבדל כזה גדול בין הספינות של הרויאל. אחת האוניות היפות צוות מעולה, אוכל מצויין בנויה ומעוצבת מדהים,הופעות ברמה גבוהה, כל מה שחולמים גם לילדים יש שם תהנו.

הסיורים והטיולים המאורגנים על האיים יחלו בעלות של כ-20 דולר ועד כ-150 דולר לחבילת טיול שלמה (לעיתים כולל ארוחות) – כמובן שיש גם אטרקציות וטיולים יקרים יותר – בגדול, ניתן לעשות טיולים עצמאיים ולקחת טיולים מקומיים במחירים זולים הרבה יותר, אך מצד שני כאשר אתה בטיול מאורגן מטעם הספינה, יש לכם אחריות מלאה ובמידה וקורה משהו (כמו עיכוב) תהיה התחשבות מלאה.
ניתן לבצע את כל ההזמנות שהזכרתי גם על הספינה, אך לעיתים חלק מהמקומות נגמרים, ויש גם תורים ארוכים בדלפקי ההזמנות.

ממיאמי לבהמס זה מרחק קצר והאונייה ישנה. אם יש לך זמן ותקציב עדיף לקאריבים המערביים 7 לילות. זה לא סותר שהבהמס אזור מקסים רק שקרוב לוודאי לא תהנה מהשייט. תשיג את שם האוניה ותעשה גוגל עליה הכי טוב.
בהצלחה ותהנו 🌷

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן