סיור מאורגן באי נסאו

מגיע לך ליהנות מהחופשה שלך בגן עדן. בסיור זה תלמדו על ההיסטוריה העשירה של איי בהאמה, ציוני דרך מרתקים, ולגלות איך בהאמאים למעשה חיים ועובדים יום יום. תוכלו לטבול את עצמכם בחיי האי המרגיעים בסיור מודרך זה של 2.5 שעות.

רוצים טיול עם מדריך באי נסאו? להלן סיור מאורגן עם הדרכה צמודה באי נסאו בבהאמס של 2.5 שעות. הכירו את המקומות הטובים והיפים באי נסאו עם מדריך מקומי!

תוכלו לחוות את התרבות הבהמית העשירה בנקודות הטובות ביותר על האי

תיהנו מנוף פנורמי של האי מהנקודה הגבוהה ביותר שבה ממוקם פורט פינקל

לראות את 'פסל החירות' של איי בהאמה

לטעום עוגת רום בהאמה בחינם, עם פינה קולדה ותה

לבקר באחד משמונת פלאי העולם המודרניים, אטלנטיס

לחצו כאן לרכישת כרטיס לסיור זה!


בסיור זה אתה תחווה את התרבות העשירה, בבהאמס. הריח והטעם של תרופות המרפא הטבעיות טעימות ומרעננות כי הילידים נהנו לאכול אותם במשך מאות שנים. תוכלו גם ליהנות מהדגמים החופשיים של הגרסה המיוחדת ביותר של פינה קולדה אותנטית, שבוצעה רק עבורכם במזקקה של רום ג'ון ווטלינג. לאחר מכן קח סיור מודרך של 10 דקות במתקן ההיסטורי, פעם בבעלות אחד המושלים המלכותיים של האי שהיה בו גם סצינה בסרט ג'יימס בונד, קזינו רויאל.

בתחנה הבאה תוכלו ליהנות מנוף פנורמי מרתק של האי מנקודה הגבוהה ביותר שבה Fort Fincastle הוקם כדי להגן על העיר והנמל. תגיעו גם ל'פסל החירות של איי בהאמה ', שבו העבדים החרוצים, שהשתחררו, בחרו לגלף את המדרגות כהכרת תודה למלכה על שחרור מהעבדות לחירות.

לאחר מכן, תתכונן לטעום את העוגה הטובה ביותר אי פעם. ניחוח מתוק של עוגת רום מקורית במפעל. לבסוף, זה הזמן לחוות אחד שמונה פלאי העולם המודרני עם הנכס הגדול ביותר במלון באיים הקריביים, אטלנטיס, בסוף הסיור שלך.

לחצו כאן לרכישת כרטיס לסיור זה!

הסיור מתחיל במרכז העיר נסאו, ליד נמל השייט. צא מן השער הירוק מול אזור מסוף השייט, קח שמאלה על רחוב וודס רוג'רס וורף ורחוב הפרלמנט. כ 200 מטר בצד ימין שלך (בצד הנגדי של הרחוב מן המסוף שיוט), תוכל לפגוש את המדריך שלך ליד מזרקת מים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן