סיכום טיול נסאו, בהאמס בחודש ספטמבר 2021

סיכום טיול ספטמבר 21- Nassau:
*שהינו בבהאמס במלונות , אין לי שום מידע על הקרוזים פה 🐠
הגעה לבהאמס – ויזה:
מילאנו בדי פשטות באתר שלהם את רוב הדברים , יצרנו פרופיל ורק בסוף 2 ימים לפני הטיסה העלנו PCR שלילי וקיבלנו אחרי שעתיים בלבד אפשרות לתשלום. עושים שם add trip וממלאים. תשלום 50 דולר.
הגענו דרך קנדה ולכן גם שם הצאנו ויזה למרות שלא צריך כנראה כי לא יצאנו בהלוך מהשדה.
בדיקות קורונה:
אנחנו עוברות מפה בטיסה של inter Caribbean לסנטו דומינגו ברפובליקה כך שלא צריכות לעשות אבל הבנו שבמלונות שהיינו מקבלים 2 בדיקות בחינם לכל חדר.
שירות:
מכיוון שאין הרבה אנשים על האי והתקופה די רגועה השירות הכי אדיב שיש, בכללי האנשים פה מדהימים ותמיד מחייכים ודואגים לשלומך.
מלונות ומסעדות:
** כשמגיעים למלון יש מקדמה שתופסת מסגרת באשראי אז תדאגו לבוא עם כמה כרטיסי אשראי וכמובן מסגרת מתאימה (מלון אחד תפס לנו מסגרת של 200 דולר ליום).
** ממליצה לקרוא על כל מלון והאטרקציות באתר של המלון, שכן פירטתי אבל לא הכל כי באמת שהאתרים שלהם מפרטים ומסבירים על המלון מלא.
סגרנו מהארץ מלון ל-5 לילות , Atlantis royal.
רשת מלונות אטלנטיס נמצאת באיי פרדייס שהכל שם צבעוני ויפה וגם אם לא ישנים שם אני חושבת שמצריך ביקור, האוכל במלון בבריכות סביר פלוס ויש סטארבקס אבל בגלל שמלון שמיועד למשפחות זה יותר גאנק כזה. המים מאד יקרים מומלץ לעשות בהתחלה קנייה מרוכזת בסופר של מים בהתאם לכמות אנשים.
במלון יש פארק מים שכלול בתשלום שממש כייף, מגלשות ואבובים. החוף שם מהמם.
יש ברשת גם את Atlantis cove שהוא יותר לצעירים והבנו שהאוכל בבריכה שם יותר טוב, אבל הכניסה לשם רק לאורחי המלון ויש שם מסיבות בריכה בסופש נראה אחלה אווירה והאנשים פה באי אמרו שממש כייף שם. בתוך המלון royal יש חדר אוכל בעלות 40 דולר לבופה (לא ניסינו). אכלנו במסעדות בתוך המלון)לא של הבריכות) שהם פשוט וואו אוכל נדיר, מגיעים וסורקים qr code ורואים את התפריט.
שימו לב שהמחיר בתפריט הוא ללא מיסים, הם מוסיפים 12 אחוז מיסים ועוד 15 אחוז שירות תמיד.
מקבלים כרטיס וכשמשלמים הם מעבירים אותו ובcheck out משלמים על כל מה שלקחתם לנו יצא בול הסכום רק שלא ידענו שגם מוסיפים שירות חדרים כל יום.
** לא ישנו במלון four seasons אבל הגענו שם לארוחת צהריים והיה ממש טעים ואווירה כייפית ברמה שהיינו לבד במסעדה אני מניחה שיהיו בהמשך יותר אנשים פה.
לאחר מכן, עברנו למלון Grand Hyatt שהוא מושלם ויותר לזוגות. מומלץ לבקש חדרים בקומה גבוהה כי הנוף מדהים.
יש מלא בריכות במלון כי זה רשת מלונות baha mar והקזינו מחבר בינהם כך שניתן לעבור בינהם , יש מסיבות בסופש(שבת וראשון) בבריכה של הsls שהוא מאותה קבוצת מלונות.
עברנו אחכ לsls שהחדרים ממש כייפים ופשוט יותר זולים וזה באותו מתחם.
האוכל פה הרבה יותר טוב בברים שיש בבריכות בפער מהAtlantis, באמת שאין מנה אחת שהזמנו ולא אהבנו. גם המסעדות במלונות האלה מדהימים יש סושי נדיר של קטסויה והכל מוסבר בטאבלט שמקבלים בחדר)שעות פתיחה מחירים בלי מעמ וכו).משתמשים בצמיד לפתוח את הדלתות אבל בתשלום בברים פשוט חותמים את השם והחדר. יש את הsky bar שזה בר שפתוח רק בסופש אחלה אווירה ומקום יפה אבל לא ממש גדול.
גם פה יש פארק מים ממש מתחם שלם שנכנסים עם הצמיד, יש כזה משהו שלומדים לגלוש עליו ממליצה לשים נעל של גלישה או סגורה כי לי נשברה הציפורן. מי שלא שוהה במלון הזה ניתן בתשלום להזמין כרטיס לפארק, הפארק כרגע די ריק אין תור בשום מתקן.
מטבע:
דולר אמריקאי או בהאמי, הגענו עם דולר אמריקאי מהארץ , מכיוון שכל הטיול פה היינו במלונות וניתן גם לגהץ אז 500 דולר יכולים בהחלט להספיק, לא הוצאנו והמרנו פה כלום.
נמל תעופה :
מגיעים לנמל תעופה הכל די קליל , יוצאים בלי יותר מידי ויש ישר מוניות, עלות כ50 דולר לאיזור של אי פרדייס ל2 אנשים . בכניסה נתנו לנו זמן שהייה פה עד 14 יום ולא יותר שזה קצת היה מוזר , אבל אם ברצונכם להיות יותר תבואו מוכנים ואולי אפילו תרשמו מייל לפני שאתם מגיעים כך שאם עושים לכם איכשהו שם בעיה שיהיה לכם מתועד. אנחנו ידענו שלא נהיה יותר מ14 יום כך שלא אמרנו כלום והנציגה שם הייתה בסדר בסך הכל.
היינו פה 10 ימים והרגשנו שמיצינו.
מזג אוויר :
מזג אוויר כרגע מושלם בנסאו שזה האי הכי מתוייר , מידי פעם בשבוע שעבר היו גשמים לחצי שעה והפסיק לא יודעת מה יהיה בהמשך אבל כיוון שזה איזור טרופי זה מפסיק ממש מהר ואז שמש טירוף.
נהג ותחבורה:
לקחנו את דייב שאוה שלום המליצה
+12424268106
וסגרנו איתו יום של טיול בחופים אולי לשכור רכב יותר ישתלם אבל היינו עם אחותו קנדרה והיה לנו ממש כייף- הלכנו לפי המלצות של חופים שמפורסמים בטריפ אדוויזר ובבוקינג ומה שהיא המליצה. נוהגים פה בצד שמאל.
יש אפשרות לקחת אוטובוסים וגם אוטובוס שעושה סיבוב באי עולה איזה דולר ואז אפשר לעלות עליו ולרדת בכמה מקומות(כל פעם דולר ממה שהבנו).
מוניות:
באיזור 20 דולר לכל כיוון שתצאו מהמלון , לא צריך כרגע להזמין מראש פשוט יוצאים מחוץ למלון לאיזור הכניסה והעובדים דואגים לך למונית.
קורונה:
לגבי הקורונה שמים מסכות מבקשים בהרבה מקומות לחטא ידיים ותעודת התחסנות למלון או בדיקות קורונה שליליות – כמובן לא בכל כניסה למלון אלא בפעם הראשונה .אווירה של נופש וכייף ולא מרגיש קורונה יותר מדי.
חיי לילה:
מלבד המסעדות שהן ברמה עולמית והברים במלונות אין חיי לילה בעיר יש להם עוצר לילי, יש את הfish fry שזה איזור כזה של כמה מקומות של המקומיים אנחנו הלכנו לראות אבל לא התחברנו.
אטרקציות:
יש טיול של כ-400 דולר לאדם exuma שמגיעים לאי עם חזירים ומאכילים אותם זה ממש חמוד אבל תיזהרו כי הם נותנים נשיכות בתחת 😜 מאכילים איגואנות שוחים עם כרישים בcompass cay ,עוצרים במקום של פבלו אסקובר איפה שהמטוס התרסק , עוצרים בעוד מקום ונהנים מהשחייה , יש אלכוהול חופשי ושתייה וארוחת צהריים טעימה ממש וזה בסירה אפשר גם בטיסה ב500 דולר- היו בקבוצה שלנו צעירים מוזיקה והשירות היה מדהים ממש- אפשר לסגור ישירות עם tour_daddy או מול דייב. אחרי שהיינו איתם ראיתי שאפשר לסגור דרכם ולפעמים הם נותנים קוד קופון באינסגרם שלהם תשלום אפשר באשראי.
ויש עוד המלצות לטיולי יום שלא עשינו בסוף ללגונה ועוד שנרקולים וכאלה המלון ודייב יוכלו לכוון אתכם.
קניות:
יש את הדאון טאון שלהם שכרגע הרוב סגור וחנויות מזכרות יקרות כזה , במלונות יש חנויות יוקרה גוצ’י , רולקס וכו , וחניות בוטיק שמאד יקר(400 דולר לשמלת חוף ).
באיזור של הAtlantis יש מקום שנקרא village’s או משהו כזה שהכל שם בתים צבעוניים ונחמד להסתובב יש כמה חנויות וביתנים כאלה ונחמד ממש.יש בן אנד גריז אפילו.
תבואו להתפנק ולאכול טוב ולהנות מטיול מדהים עם מים הכי נקיים בעולם 🐠🐠🐠🐠🐠
מקווה שהשיתופים פה של המלצות רק יגדלו ושתוכלו להנות בשיא, בכל מקרה גם אם תבואו לא מתוכננים תוכלו להנות מכל השפע הזה ולהתמצא די בקלות!
המון תודה למטיילת Sapir Yakovian על סיכום טיול מושלם ועל תמונות מדהימות של חוויה מיוחדת בבהאמס!!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן