איי בהאמה – אטרקציות מומלצות

איי בהאמה הוא מקום פופולרי למנוחה לחופשת חוף, אך זהו גם אחד המקומות היפים בעולם, עם למעלה מ -700 איים ו -2,400 מפרצים המשתרעים על פני 100,000 מ"ר של אוקיינוס. מהמעבר הפשוט בשייט בקריביים לחופשה המשפחתית בנסאו, יש הרבה דברים בחינם וסופר זולים לעשות בכל ביקור.

זו בקלות אחת הפעילויות הטובות ביותר באיי בהאמה, במיוחד עבור אלה שאוהבים את הסביבה הטבעית. בין אם אתם בחופשת חוף בנסאו או בחופשה משפחתית באי סנט ג'ון, לא תחמיצו אף אחת מהאטרקציות התיירותיות הנהדרות הללו בבהאמה.

אני ממליץ על חוף לוקאיאן

שמציע נופים נהדרים של נסאו ואי סנט ג'ון, כמו גם כמה מהחופים הטובים ביותר באיי בהאמה. התבונן במפה המעשית שלנו באטלנטיס איי בהאמה, המתארת את האטרקציות העיקריות – לגונות ואתרי נופש – ואת רשימת הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות באטלנטיס בהאמית. קנו כרטיס לנסאו עם מפה נהדרת של העיר הזו שתעזור לכם לחקור ולמצוא את הצדדים הטובים.

בבירת איי בהאמה יש גם אי גן העדן, עליו ממוקם אתר הנופש אטלנטיס המפורסם בעולם. למרות שהוא קטן, הוא מפצה על גודלו ומציע כמה מהפעילויות הטובות ביותר בבהאמה.

עבור אלה שאוהבים הרפתקאות ונוחות

איי אנדרוס, בימיני וברי הם האיים הטובים ביותר לבקר בבהאמה. גם שנירקול בנסאו בירת איי בהאמה הוא אי שאסור לבקר בו. תוכלו גם למצוא כמה מהחופים המרהיבים ביותר באיי בהאמה על ידי ביקור בנמל איי גרנד בהאמה, שם נמצאים החופים היפים בעולם. אנו ממליצים על האי הבהאמי המפואר הזה, אשר מדורג כל הזמן כאחד החופים היפים בעולם.

אם אתרי נופש בנסאו ובאי גן העדן נמצאים ברשימת המשאלות שלכם ואתם מתכננים ביקור חוזר

ימי החופשה שלכם יהיו מלאים בכיף. רכיבה על סוסים באחת מטיולי הסוסים הפופולאריים ביותר בעולם חייבת בהחלט להיות ברשימת הפעילויות שתוכלו לעשות בבהאמה במהלך חופשתכם.

אם אתם מחפשים התרגשות רבה יותר

תוכלו לקחת שייט בקטמרן לאי גן העדן כדי לחוות את פארק המים המפורסם של אתר הנופש Aquaventure. אם אתה באמת רוצה לצלול לפאר במהלך הביקור שלך, אנו ממליצים לך לשלם עבור טיול שנורקלינג ולפגוש אריות ים. לצלילה, תיירים לשעבר ממליצים להשתזף על חוף הים או להזמין טיול בעת שהייה באתר נופש עם הכל כלול. לאחר שתסיים, תוכלו לעשות כמה דברים מהנים בבהאמה, בין אם אתם חוקרים את כל האי ברגל או צוללים.

אם תרצו ליהנות מהיופי הטבעי התת-ימי של איי בהאמה, תאהבו את Exuma Cays Land and Sea Park.

הפעילויות הטובות ביותר באיי בהאמה מקורן בנסאו

פריפורט וניו פרובידנס, איי בהאמה, אך כולן מכונות האיים הצפון מערביים. פריפוינט ממוקם באי גרנד איי בהאמה ונסאו הוא האי ניו רוד איילנד. בצפון איי בהאמה ישנם יערות רבים שאפשר לחקור בהם, כגון הפארק הלאומי שונית המחסום הגדולה, אי סנט ג'ון ואיי גרנד קיימן.

לתיירים המעוניינים ליהנות מהשקט והשלווה של הטבע הבלתי מפונק

אנו ממליצים לבקר באיים הבאים, כגון אי סנט ג'ון, ניו רוד איילנד ואיי גרנד קיימן. מומלץ להזמין טיול בכיכר השוק פורט לוקאיה, חנות נקודה המציעה את כל מה שצריך ליום מושלם בחוף הים. אנו ממליצים על כך מכיוון שמחוץ למוקד התיירות הראשי של כיכר השוק של פורטלוקאיה תמיד יש מה לעשות.

אם אתם מחפשים התבודדות מוחלטת ורוצים לחיות מחוץ למסלול מכות

האיים הדרומיים הם המקומות הטובים ביותר בבהאמה. רבים מהדברים הנפלאים שאפשר לעשות בבהאמה הם בנסאו ובפרובידנס החדשה, במיוחד עבור משפחות ואנשים שמחפשים כיף. אם אתם מחפשים חיי לילה, נסואה ואי גן העדן הם המקומות הנכונים לשהות בהאמה. האי האי הציורי של הלגונה הכחולה ממוקם ממש מול חופי נסאו ומציע את תוכנית מפגשי הדולפינים, הפופולרית בקרב מבקרים מחוץ לבהאמה. האי הציורי של הלגונה הכחולה, מול חופי נסואה, מציע תוכנית מפגשים עם דולפינים ו"תוכנית מפגשים עם דולפינים "הפופולרית בקרב תיירי איי בהאמה. הוא מציע נופים נהדרים של האוקיאנוס האטלנטי וחוף יפהפה עם בית חוף נהדר.

מומלץ להפוך את האי גרנד בהאמה לגן עדן נידח, מכיוון שהוא מהווה יעד אידיאלי לתיירי טבע וטבע. אנו ממליצים על הגנים, המציעים פיסת טבע נשגבת עם שינוי נוף מהחוף.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן