איי בהאמה עם ילדים

חופשה משפחתית בבהאמס? טיול עם ילדים לאיי בהאמה? כל מה שצריך לדעת לקראת טיול משפחות עם ילדים אל איי בהאמה >>

איי בהאמה החלומית והיפים הם אחד המקומות שכל אחד מאיתנו היה רוצה להימצא בו ולעשות חופשה מהנה של בטן גב. האיים כוללים אתרי צלילה, מסעדות ובתי קפה, נופים קסומים ועוצרי נשימה, כפרים שלווים והרבה אטרקציות מהנות לכל המשפחה. אז רגע לפני שאתם אורזים ויוצאים לבהאמס עם ילדים, אתם חייבים להגיע למקומות המצוינים בכתבה ולא לפספס אותם במהלך החופשה.

קצת על איי בהאמה

איי בהאמה כוללים 700 איים. האי המתוייר ביותר הוא נסאו (NASSAU) שהיא בירתה של איי בהאמה. במקום ימצאו מלונות מפוארים וזולים, מסעדות, ברים, קזינו ואטרקציות מהנות. בנסאו חיים יותר מ-2 שליש מאוכלוסיית בהאמה. המטבע שבו משתמשים הם דולר. כמו כן, השפה המדוברת במקום היא אנגלית, וכך לא בעיה לתקשר עם אנשים במקום. עוד דבר חשוב האקלים באיי בהאמה הוא טרופי וכן חשוב להגיע לטיול בחודשי האביב והקיץ ופחות בחורף בגלל הגשמים והסופות במקום. בנוסף לנסאו תוכלו למצוא את אי גרנד בהאמה (Grand Bahama), מדובר על אי פופולארי מאוד המציע מגוון אטרקציות מהנות לכל המשפחה, מסעדות ושווקים ואף אתרי צלילה נהדרים עם שוניות אלמוגים, מערכת תת ימיות וספינות. האווירה השלווה, הכפרים הקטנים בשילוב הנופים המרהיבים גורמים לחוויה בלתי נשכחת.

האטרקציות שאסור לכם לפספס בביקור באיי בהאמה עם הילדים

חופשה באיי בהאמה עם ילדים היא חופשה שכוללת הרבה אטרקציות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה. באיי בהאמס ימצא מגוון אטרקציות מהנות ופעילות שיעבירו לכם את הזמן וישאירו לכם חוויות וטעם של עוד. בין האטרקציות השונות באי תוכלו למצוא את האטרקציות הבאות:

שחייה עם דולפינים באי הלגונה הכחולה – מי מאיתנו לא אוהבים בעלי חיים ימיים? אחת הפעילויות המרגשות והמהנות לילדים וגם למבוגרים הוא שחייה עם דולפינים. בלגונה הכחולה (Blue Lagoon), אשר נמצא כ-3 מייל מחופי נסאו, תוכלו לשחות עם דולפינים ואף להיפגש איתם צמוד פנים מול פנים. השחייה עם הדולפינים נעשית בליווי מדריך ומתאים לילדים קטנים ולמבוגרים כאחד. מדובר על חוויה מהנה ואינטימית שבה לומדים הילדים להכיר את הדולפינים ואף זוכים ללטף ולהאכיל אותם.

מוזיאון הפיראטים בנסאו – מוזיאון הפיראטים בנסאו (Pirates of Nassau Museum), כולל תצוגות אינטראקטיביות בהם מוסבר אורח החיים של הפיראטים, כלי הנשק ועוד. המוזיאון מסביר על אותה תקופה מתקופת הפולקלור של שודדי הים ומספר את סיפורם של הפיראטים שהפכו לאגדה. המוזיאון מתאים מאוד לילדים גם קטנים יותר וכולל לא מעט פעילויות במקום.

טיול בפארק הלאומי לוקאיאן (Lucayan National Park ) – הפארק הלאומי לוקאיאן אשר שוכן בגרנד בהאמה כולל לא מעט מסלולי טיולים שונים אשר מתפתלים בין יערות האורנים ולאורך החוף. בין המסלולים השונים תוכלו לצאת מסלול ביצות ולחתור בקיאק, לבקר ביערות השונים, לזחול במערכות התת ימיות ועוד.

קניות בפורט לוקאיה (Port Lucaya)- בפורט לוקאיה העיר מתויירת באיי בהאמה, תוכלו לעשות שופינג עם הילדים בשוק התוסס. במקום תמצאו מתחום קניות הכולל ארבעים חנויות אופנה ובוטיקים ייחודים לצד השוק הכוללים 100 דוכני מזכרות ועבודות יד מקוריות ומיוחדות. כמו כן, תוכלו ליהנות ממתחם המסעדות ובתי הקפה שנמצא לא הרחק משם.

גן החיות וגינת ארדסטרה (Ardastra Gardens & Zoo) גן החיות ארדסטרה כולל יותר מ-40 דונם של גנים טרופיים הכוללים מגוון רחב של ציפורים, פלמינגו ומגוון נרחב של בעלי חיים שונים וכן גינה בסמוך לגן החיות. הילדים ישמחו לראות את סוגי בעלי החיים הייחודים במקום ואף להאכיל אותם.

שאלות ותשובות

איזו תקופה כדאית להגיע לחופשה בבהאמה עם הילדים?

התקופה הטובה לביקור בבהאמה היא בין החודשים מאי לאוקטובר, תקופה זו נוחה מאוד מבחינת מזג האוויר. החל מיוני ועד נובמבר יש סופות והוריקנים לכן מומלץ לא להגיע לחופשה.

מהי התקופה העמוסה ביותר באיי בהאמה?

התקופה העמוסה בתיירות באיי בהאמה היא בין אמצע דצמבר עד אמצע אפריל, לכן רצוי לא להגיע בתקופה זאת במיוחד אם מתכננים טיול עם ילדים ולא בא לכם לעמוד שעות בתורים.

מתי מתקיימים פסטיבלים ואירועים שונים באיי בהאמה?

הפסטיבלים והאירועים השונים באיי בהאמה מתקיימים בין 26.12 לבין 1.1 החגיגות בנסאו מתקיימות בין 2 בלילה עד 8 בבוקר ואילו בגראנד בהאמה ב-1 לינואר בחמש בבוקר.

 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן