אסף חילו: מה יש לעשות בטיול אל איי בהאמה

"אולי אתה חושב שאני משוגע, אבל האמת היא שמעולם לא היה זמן טוב יותר לבקר בהאמה", כך אומר לנו אסף חילו. הנה כמה מהפעילויות הטובות ביותר שלי בבהאמה, מהחופים הטובים ביותר ועד החופים היפים בעולם. האי גן עדן משקיף על הים הקריבי ועל האיים נסאו, סנט קיטס ונוויס וכמובן האי גרנד קיימן.

דווקא עכשיו שהישראלים הכירו את סיישל, הרבה בזכות אסף חילו, בהאמס היא יעד אופטימלי לכל מי שרוצה טיול מרהיב של פעם בחיים! הנה כל מה שצריך לדעת על איי בהאמה!

זו בקלות אחת הפעילויות הטובות ביותר באיי בהאמה, במיוחד אם אתם אוהבים את הסביבה הטבעית. חלק מהמקומות האלה הם בהחלט מקומות שחובה לבקר בהם, אך אחרים הם רק למקרה שאתה באמת מנסה לברוח מהקהל. אני יודע זאת היטב, אז בדוק את רשימת המקומות הטובים ביותר לבקר בהאמה כדי לראות בעצמך. כשתבקר באי החזיר, תראה את כולם במקום אחד, והם בהחלט חובה.

למרות שהוא קטן, האי יותר מכפר על גודלו ומציע כמה מהפעילויות הטובות ביותר בבהאמה.

אזור מוגן זה הוא ביתם של אחד השוניות היפות ביותר באיי בהאמה, אידיאלי עבור אלה שרוצים לשחות עם חיי הים הבהמיים ולחקור את מי הטורקיז. אי גן העדן של נסאואר הוא יעד התיירות הגדול והפופולרי ביותר על האי עם למעלה מ -1,000 תושבים. מומלץ לבקר באי בהאמה המפואר הזה, מכיוון שהוא מסווג כל הזמן כאחד החופים היפים בעולם. תוכלו למצוא כמה מהחופים המרהיבים ביותר שלכם באיי בהאמה על ידי ביקור בנמל וטיולים, דיג, קיאקים, שנורקלינג, שייט ופעילויות אחרות.

מבקרים שרוצים ללמוד על המערכת האקולוגית של הפארק באיי בהאמה יכולים גם לקבל היתר צלילה.

על פי אסף חילו, שנירקול בנסאו, בירת איי בהאמה, הוא גם אופציה טובה למי שלא הולך לאיים. קל לחוות את הצדדים השונים של איי בהאמה על ידי תכנון חופשת אי – חופשה קופצנית המאפשרת לכם לצאת לשייט או לקנות כרטיס מעבר באיי אטלנטיס. ההפלגה בת יום אחד לבהאמה מאפשרת לך ליצור מסלול משלך, בין אם אתה יוצא לטיול יום נסאו או סטניאל קיי. אם אתם מגיעים מפלורידה לבהאמה, תוכלו לבקר בהפלגה גם ליום-יומיים על ידי רכישת כרטיס המעבר לאטלנטיס בהאמס.

אם טבע תת ימי הוא משהו שמשפחתך מעוניינת בו, לנסאו יש גם כמה דברים מהנים לעשות, כגון שנורקלינג, קיאקים, דיג וכמובן שחייה.

אם אתרי נופש כמו נסאו ואי גן העדן נמצאים ברשימת המשאלות שלכם ואתם מתכננים ביקור חוזר, החופשות שלכם יהיו מלאות בכיף.

עם כל האטרקציות האלה, קל להיות המום ממה שאתה יכול לעשות, אבל זה לא משנה אם אתה כאן ליום, לסוף שבוע ארוך או קצת יותר. אם אתה אוהב את הים, לעולם לא נגמר לך דברים טובים לעשות, ובגלל זה בחרנו 20 דברים טובים לעשות בנסאו, איי בהאמה. יש באמת הרבה דברים לעשות במהלך חופשה בבהאמה, בין אם אתה מבקר במשך ימים, סופי שבוע ארוכים או מעט או יותר. למרות שלא עבר כל כך הרבה זמן שהיית בהפלגה הראשונה שלך לאיי בהאמה, עדיין יש לנו רשימה של הדברים הטובים ביותר לעשות, החל מהמלונות הטובים ביותר, המסעדות, בתי המלון ואתרי הנופש ועד חופים וחופים.

יש עוד הרבה דברים לעשות באטלנטיס, איי בהאמה, אבל אלה כמה מהאהובים על אסף חילו. המלצה היא לעיין במפה המעשית באטלנטיס בהאמה, שמתארת את כל הדברים החשובים – ראה לגונות ואתרי נופש, כמו גם הדברים האהובים עלינו לעשות באטלנטיס, איי בהאמה.

כמה מהפעילויות המעניינות ביותר באיי בהאמה, כמו אטרקציות התיירות הפופולריות ביותר באי, כמו גם כמה מהאטרקציות המוערכות ביותר.

כבל ביץ 'הוא אחד המקומות היפים ביותר לקיאקים בבהאמה ומשתרע רק כמה קילומטרים מהבירה נסאו. זה אחד הפופולריים ביותר והיינו שם כשהיינו פעוטות וזה נמצא ברשימת המקומות הטובים ביותר לביקור בבהאמה, אז היינו צריכים להוסיף את החוף הזה לרשימה.

תוכלו לטבול בתרבות איי בהאמה ובכל מה שיש לאיים להציע ותמצאו מיד שקט ושלווה באי היפהפה הזה עם החופים והוורדים היפים שלו. האי סנט ג'ון, הידוע גם כאי משפחתי, הוא חוויה שונה מאוד מנסאו העירונית וניתן לטבול בכל התרבויות של איי בהאמה שיש לו להציע.

אם אתם מחפשים חוף נהדר, Paradise Cove הוא המקום לצפות אליו בעת ביקור בפריפורט באיי בהאמה, חוף מושלם על פי אסף חילו. ניתן להרגיש רוח בריצה בקריביים כשאתה רואה את סיורי הטרקטורונים ואם אתה מבקר באחד מחופי נסאו. כמובן שלא כדאי לפספס את איי בהאמה על ידי ביקור באחד או יותר מהחופים הגדולים כמו חוף בהאמי הגדול או בחופים היפים של סנט ג'ון.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבהאמס מתחילה כאן